Günümüzün teknoloji çağı olarak nitelendirilmesinde şüphe yok ki bilgisayar bilimlerinin payı oldukça fazladır. Bilgisayar bilimi kavramı ortaya çıktığı andan itibaren hızlı bir gelişim göstermiş; günümüzde de ivmesi artarak devam etmektedir. "Bilgisayar Bilimlerinde Güncel Konular" isimli bu kitap, on beş farklı bölümden oluşmaktadır. Kitabın bölümleri titiz bir çalışma neticesinde belirlenmiştir. Her biri alanında uzman, akademisyen ve mühendislerden oluşan yazar grubunun itinalı çalışması neticesinde ortaya çıkan bu eser, Bilgisayar Mühendisliğinde Güncel Konular, Bilgisayar Bilimlerinde Güncel Konular, Bilgisayar Mühendisliğinde Özel Konular, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş, Yazılım Mühendisliğine Giriş ve Kariyer Planlama dersleri için kaynak kitap niteliğindedir. Eser, içerik itibarıyla bilgisayar ve yazılım mühendisliği bölümü öğrencileri başta olmak üzere lise öğrencilerinden akademik kariyer planı yapan lisansüstü öğrencilere kadar bilişim ve bilgisayar alanına ilgi duyan herkesi muhatap almaktadır.
Konu Başlıkları
YAZILIM GELİŞTİRME - VERİ MADENCİLİĞİ - BÜYÜK VERİ - YAPAY ZEKÂ
SEMANTİK WEB - BİYOİNFORMATİK - OYUN GELİŞTİRME - DİJİTAL OYUN VE E-SPOR
METAVERSE - GÖMÜLÜ SİSTEMLER - ROBOTİK - OTONOM SİSTEMLER
SİBER GÜVENLİK - KRİPTOLOJİ - HESAPLAMA - NÖROMORFİK SİSTEMLER
Günümüzün teknoloji çağı olarak nitelendirilmesinde şüphe yok ki bilgisayar bilimlerinin payı oldukça fazladır. Bilgisayar bilimi kavramı ortaya çıktığı andan itibaren hızlı bir gelişim göstermiş; günümüzde de ivmesi artarak devam etmektedir. "Bilgisayar Bilimlerinde Güncel Konular" isimli bu kitap, on beş farklı bölümden oluşmaktadır. Kitabın bölümleri titiz bir çalışma neticesinde belirlenmiştir. Her biri alanında uzman, akademisyen ve mühendislerden oluşan yazar grubunun itinalı çalışması neticesinde ortaya çıkan bu eser, Bilgisayar Mühendisliğinde Güncel Konular, Bilgisayar Bilimlerinde Güncel Konular, Bilgisayar Mühendisliğinde Özel Konular, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş, Yazılım Mühendisliğine Giriş ve Kariyer Planlama dersleri için kaynak kitap niteliğindedir. Eser, içerik itibarıyla bilgisayar ve yazılım mühendisliği bölümü öğrencileri başta olmak üzere lise öğrencilerinden akademik kariyer planı yapan lisansüstü öğrencilere kadar bilişim ve bilgisayar alanına ilgi duyan herkesi muhatap almaktadır.
Konu Başlıkları
YAZILIM GELİŞTİRME - VERİ MADENCİLİĞİ - BÜYÜK VERİ - YAPAY ZEKÂ
SEMANTİK WEB - BİYOİNFORMATİK - OYUN GELİŞTİRME - DİJİTAL OYUN VE E-SPOR
METAVERSE - GÖMÜLÜ SİSTEMLER - ROBOTİK - OTONOM SİSTEMLER
SİBER GÜVENLİK - KRİPTOLOJİ - HESAPLAMA - NÖROMORFİK SİSTEMLER
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 288,75 | 288,75 |
2 | 150,15 | 300,30 |
3 | 103,95 | 311,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 288,75 | 288,75 |
2 | 150,15 | 300,30 |
3 | 103,95 | 311,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 288,75 | 288,75 |
2 | 150,15 | 300,30 |
3 | 103,95 | 311,85 |