Bilgisayar Oyuncularında Kimlik Din ve Gündelik Ha

Stok Kodu:
9786257673914
Boyut:
15,5x23,5
Sayfa Sayısı:
364
Baskı Sayısı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%28 indirimli
240,00
172,80
Taksitli fiyat: 3 x 59,90
Temin süresi 4 gündür.
9786257673914
853279
Bilgisayar Oyuncularında Kimlik Din ve Gündelik Ha
Bilgisayar Oyuncularında Kimlik Din ve Gündelik Ha
172.80

Oyunla ilgili literatür incelendiğinde bilgisayar oyunlarının daha çok olumsuz yönlerine ağırlık verildiği görülmektedir. Bu oyunlar, gerçekten böyle olumsuz bir tabiata mı sahiptir, yoksa modern insanın kaygıları, duruma böyle bakılmasına mı neden olmaktadır? Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır? Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir? Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir? Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir? Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir? Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır? Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…

Oyunla ilgili literatür incelendiğinde bilgisayar oyunlarının daha çok olumsuz yönlerine ağırlık verildiği görülmektedir. Bu oyunlar, gerçekten böyle olumsuz bir tabiata mı sahiptir, yoksa modern insanın kaygıları, duruma böyle bakılmasına mı neden olmaktadır? Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır? Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir? Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir? Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir? Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir? Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır? Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 172,80    172,80   
2 88,13    176,26   
3 59,90    179,71   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 172,80    172,80   
2 88,13    176,26   
3 59,90    179,71   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 172,80    172,80   
2 88,13    176,26   
3 59,90    179,71   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat