Payan Çizioğlu, Türkiye'nin aydınlık yüzü kadın yazarlarından. Eskişehir doğumlu olan yazarın, kadın-erkek ve anne-çocuk ilişkileri romanlarında ağırlıklı bir konu teşkil ediyor. Ayrıca kadının toplum tarafından baskı altına alınması, nesneleştirilmesi hemen her kitabında değindiği bitmek bilmeyen bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. İstanbul'da Vergici Olmak (2013) kitabını dışta tutarsak, Merhaba Anne Ben Geldim (2009), Aldatmanın Sanal Hali (2010), Havva Oğlu Adem Kızı (2011), Kadınım Soyadım Yok Kadınım Soyum Yok (2012) gibi kitaplarının yanına gelen yeni bir dert ortağı da sayılır elinizdeki bu kitap.
Payan Çizioğlu, Türkiye'nin aydınlık yüzü kadın yazarlarından. Eskişehir doğumlu olan yazarın, kadın-erkek ve anne-çocuk ilişkileri romanlarında ağırlıklı bir konu teşkil ediyor. Ayrıca kadının toplum tarafından baskı altına alınması, nesneleştirilmesi hemen her kitabında değindiği bitmek bilmeyen bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. İstanbul'da Vergici Olmak (2013) kitabını dışta tutarsak, Merhaba Anne Ben Geldim (2009), Aldatmanın Sanal Hali (2010), Havva Oğlu Adem Kızı (2011), Kadınım Soyadım Yok Kadınım Soyum Yok (2012) gibi kitaplarının yanına gelen yeni bir dert ortağı da sayılır elinizdeki bu kitap.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88,80 | 88,80 |
2 | 46,18 | 92,35 |
3 | 31,97 | 95,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88,80 | 88,80 |
2 | 46,18 | 92,35 |
3 | 31,97 | 95,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88,80 | 88,80 |
2 | 46,18 | 92,35 |
3 | 31,97 | 95,90 |