Birlikte ve Başka 1999'da yayımlandı. Sonra başka felsefe yazıları geldi. Bunlar şimdi toplanıp Birlikte ve Başka II'yi oluşturuyor. Bu iki toplamı bir araya getirmeye karar verince de ilk kitap Birlikte ve Başka I, ikisinin ortak başlığı da Birlikte ve Başka I ve II oldu.
Birlikte ve Başka I, üç eksene dayanmıştı (kısaca, alt başlıkta belirtilen: Toplum, Başkalık, Fenomenoloji). Bu düşünce eksenleri, ilk yayından sonra da akışlarını sürdürdü; bu sürüş olduğu gibi yeni kitaba (ikinci cilde) dökülmedi; bundan önce başka kitapların doğmasına neden oldu...
...Toplum ekseninde bir seyrelme var. Öbür iki eksende değişimler göze çarpıyor. Birlikte ve Başka II'nin önce çıkan biçimsel özelliği, içerdiği yazıların genelinin felsefe tarihinin kimi adlarını, onlara bağlı sorunsallarla birlikte ele almasıdır.
...Bu noktada vurgulanması gereken, sorunsal denileninin olası soru niteliğidir. Soru, düşünce için olaydır; bu anlamda "canlı" sorudur; onu yanıtlama süreci "olaysal yazı" türü olarak felsefe sözüdür. Felsefe ancak yaşamsal ise anlamlı ve gereklidir. Bunun dışında kurumsal, "geleneksel" çerçeve içinde güçsüz tekrardır, boş uğraştır.
Birlikte ve Başka 1999'da yayımlandı. Sonra başka felsefe yazıları geldi. Bunlar şimdi toplanıp Birlikte ve Başka II'yi oluşturuyor. Bu iki toplamı bir araya getirmeye karar verince de ilk kitap Birlikte ve Başka I, ikisinin ortak başlığı da Birlikte ve Başka I ve II oldu.
Birlikte ve Başka I, üç eksene dayanmıştı (kısaca, alt başlıkta belirtilen: Toplum, Başkalık, Fenomenoloji). Bu düşünce eksenleri, ilk yayından sonra da akışlarını sürdürdü; bu sürüş olduğu gibi yeni kitaba (ikinci cilde) dökülmedi; bundan önce başka kitapların doğmasına neden oldu...
...Toplum ekseninde bir seyrelme var. Öbür iki eksende değişimler göze çarpıyor. Birlikte ve Başka II'nin önce çıkan biçimsel özelliği, içerdiği yazıların genelinin felsefe tarihinin kimi adlarını, onlara bağlı sorunsallarla birlikte ele almasıdır.
...Bu noktada vurgulanması gereken, sorunsal denileninin olası soru niteliğidir. Soru, düşünce için olaydır; bu anlamda "canlı" sorudur; onu yanıtlama süreci "olaysal yazı" türü olarak felsefe sözüdür. Felsefe ancak yaşamsal ise anlamlı ve gereklidir. Bunun dışında kurumsal, "geleneksel" çerçeve içinde güçsüz tekrardır, boş uğraştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 162,00 | 162,00 |
2 | 84,24 | 168,48 |
3 | 58,32 | 174,96 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 162,00 | 162,00 |
2 | 84,24 | 168,48 |
3 | 58,32 | 174,96 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 162,00 | 162,00 |
2 | 84,24 | 168,48 |
3 | 58,32 | 174,96 |