9786258235593
807977
https://www.ekinkitap.com/dijital-iletisime-disiplinlerarasi-yaklasim-duygu-tosunay-gencelli
Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşım Duygu Tosunay Gencelli
199.75
DİJİTALİN KISA TARİHİ
Züleyha ÖZBAŞ ANBARLI
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE FÜTÜRİZME GERİ BAKMAK
Onur YUMURTACI
DİJİTAL ÇAĞDA GÖZETİMİN DÖNÜŞÜMÜ VE MAHREMİYETİN METALAŞMASI
Sezgin ATEŞ
TÜKETİMİN DİJİTALLEŞMESİ VE DİJİTAL TÜKETİCİ
Özgür ADAN
METAVERSE DÜNYASINDA YENİ NESİL PAZARLAMA VE
REKLAMIN GELECEĞİ
Simge AKSU
OKUMAKTAN DENEYİMLEMEYE: HABERDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR
DİJİTAL İLETİŞİMDE GÜVENİLİR/ DOĞRU KAYNAĞA ERİŞİM VE BİLGİ KİRLİLİĞİ SORUNU
Gülcan YUMURTACI
DİJİTAL OKURYAZARLIK VE DİJİTAL BÖLÜNME BAĞLAMINDA DİJİTAL DIŞLANMA VE DİJİTAL İÇERME
Gülçin SALMAN
ELEKTRONİK EDEBİYATIN TEMELLERİ
Duygu TOSUNAY GENCELLİ
GELENEKSEL TELEVİZYON İZLEME PRATİĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ VE
SERİ İZLEME
Elif GÜNTÜRKÜN
HEM BİRLEŞTİRİCİ HEM DIŞLAYICI: DİJİTAL PLATFORMLARIN SİNEMAYA VE FİLM İZLEME KÜLTÜRÜNE ETKİLERİ
Meltem CEMİLOĞLU
GÖRSEL-İŞİTSEL ANLATI TÜRÜNE GÖRE GÖRSEL SENARYO: REEL GÖRÜNTÜ FİLMLERİ, ANİMASYON FİLMLERİ VE VİDEO OYUNLARI
Burcu Nehir HALAÇOĞLU
DİJİTAL FİLM YAPIM PRATİĞİ OLARAK AYNASIZ KAMERALAR VE DSLR FİLM YAPIMI
Emrah CEVHER
Züleyha ÖZBAŞ ANBARLI
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE FÜTÜRİZME GERİ BAKMAK
Onur YUMURTACI
DİJİTAL ÇAĞDA GÖZETİMİN DÖNÜŞÜMÜ VE MAHREMİYETİN METALAŞMASI
Sezgin ATEŞ
TÜKETİMİN DİJİTALLEŞMESİ VE DİJİTAL TÜKETİCİ
Özgür ADAN
METAVERSE DÜNYASINDA YENİ NESİL PAZARLAMA VE
REKLAMIN GELECEĞİ
Simge AKSU
OKUMAKTAN DENEYİMLEMEYE: HABERDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR
DİJİTAL İLETİŞİMDE GÜVENİLİR/ DOĞRU KAYNAĞA ERİŞİM VE BİLGİ KİRLİLİĞİ SORUNU
Gülcan YUMURTACI
DİJİTAL OKURYAZARLIK VE DİJİTAL BÖLÜNME BAĞLAMINDA DİJİTAL DIŞLANMA VE DİJİTAL İÇERME
Gülçin SALMAN
ELEKTRONİK EDEBİYATIN TEMELLERİ
Duygu TOSUNAY GENCELLİ
GELENEKSEL TELEVİZYON İZLEME PRATİĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ VE
SERİ İZLEME
Elif GÜNTÜRKÜN
HEM BİRLEŞTİRİCİ HEM DIŞLAYICI: DİJİTAL PLATFORMLARIN SİNEMAYA VE FİLM İZLEME KÜLTÜRÜNE ETKİLERİ
Meltem CEMİLOĞLU
GÖRSEL-İŞİTSEL ANLATI TÜRÜNE GÖRE GÖRSEL SENARYO: REEL GÖRÜNTÜ FİLMLERİ, ANİMASYON FİLMLERİ VE VİDEO OYUNLARI
Burcu Nehir HALAÇOĞLU
DİJİTAL FİLM YAPIM PRATİĞİ OLARAK AYNASIZ KAMERALAR VE DSLR FİLM YAPIMI
Emrah CEVHER
DİJİTALİN KISA TARİHİ
Züleyha ÖZBAŞ ANBARLI
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE FÜTÜRİZME GERİ BAKMAK
Onur YUMURTACI
DİJİTAL ÇAĞDA GÖZETİMİN DÖNÜŞÜMÜ VE MAHREMİYETİN METALAŞMASI
Sezgin ATEŞ
TÜKETİMİN DİJİTALLEŞMESİ VE DİJİTAL TÜKETİCİ
Özgür ADAN
METAVERSE DÜNYASINDA YENİ NESİL PAZARLAMA VE
REKLAMIN GELECEĞİ
Simge AKSU
OKUMAKTAN DENEYİMLEMEYE: HABERDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR
DİJİTAL İLETİŞİMDE GÜVENİLİR/ DOĞRU KAYNAĞA ERİŞİM VE BİLGİ KİRLİLİĞİ SORUNU
Gülcan YUMURTACI
DİJİTAL OKURYAZARLIK VE DİJİTAL BÖLÜNME BAĞLAMINDA DİJİTAL DIŞLANMA VE DİJİTAL İÇERME
Gülçin SALMAN
ELEKTRONİK EDEBİYATIN TEMELLERİ
Duygu TOSUNAY GENCELLİ
GELENEKSEL TELEVİZYON İZLEME PRATİĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ VE
SERİ İZLEME
Elif GÜNTÜRKÜN
HEM BİRLEŞTİRİCİ HEM DIŞLAYICI: DİJİTAL PLATFORMLARIN SİNEMAYA VE FİLM İZLEME KÜLTÜRÜNE ETKİLERİ
Meltem CEMİLOĞLU
GÖRSEL-İŞİTSEL ANLATI TÜRÜNE GÖRE GÖRSEL SENARYO: REEL GÖRÜNTÜ FİLMLERİ, ANİMASYON FİLMLERİ VE VİDEO OYUNLARI
Burcu Nehir HALAÇOĞLU
DİJİTAL FİLM YAPIM PRATİĞİ OLARAK AYNASIZ KAMERALAR VE DSLR FİLM YAPIMI
Emrah CEVHER
Züleyha ÖZBAŞ ANBARLI
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE FÜTÜRİZME GERİ BAKMAK
Onur YUMURTACI
DİJİTAL ÇAĞDA GÖZETİMİN DÖNÜŞÜMÜ VE MAHREMİYETİN METALAŞMASI
Sezgin ATEŞ
TÜKETİMİN DİJİTALLEŞMESİ VE DİJİTAL TÜKETİCİ
Özgür ADAN
METAVERSE DÜNYASINDA YENİ NESİL PAZARLAMA VE
REKLAMIN GELECEĞİ
Simge AKSU
OKUMAKTAN DENEYİMLEMEYE: HABERDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR
DİJİTAL İLETİŞİMDE GÜVENİLİR/ DOĞRU KAYNAĞA ERİŞİM VE BİLGİ KİRLİLİĞİ SORUNU
Gülcan YUMURTACI
DİJİTAL OKURYAZARLIK VE DİJİTAL BÖLÜNME BAĞLAMINDA DİJİTAL DIŞLANMA VE DİJİTAL İÇERME
Gülçin SALMAN
ELEKTRONİK EDEBİYATIN TEMELLERİ
Duygu TOSUNAY GENCELLİ
GELENEKSEL TELEVİZYON İZLEME PRATİĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ VE
SERİ İZLEME
Elif GÜNTÜRKÜN
HEM BİRLEŞTİRİCİ HEM DIŞLAYICI: DİJİTAL PLATFORMLARIN SİNEMAYA VE FİLM İZLEME KÜLTÜRÜNE ETKİLERİ
Meltem CEMİLOĞLU
GÖRSEL-İŞİTSEL ANLATI TÜRÜNE GÖRE GÖRSEL SENARYO: REEL GÖRÜNTÜ FİLMLERİ, ANİMASYON FİLMLERİ VE VİDEO OYUNLARI
Burcu Nehir HALAÇOĞLU
DİJİTAL FİLM YAPIM PRATİĞİ OLARAK AYNASIZ KAMERALAR VE DSLR FİLM YAPIMI
Emrah CEVHER
AKBANK
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 199,75 | 199,75 |
2 | 101,87 | 203,75 |
3 | 69,25 | 207,74 |
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 199,75 | 199,75 |
2 | 101,87 | 203,75 |
3 | 69,25 | 207,74 |
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 199,75 | 199,75 |
2 | 101,87 | 203,75 |
3 | 69,25 | 207,74 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.