Fiziksel ile başlayan ve zaman içerisinde giderek dijitalleşen video oyunu endüstrisi, küresel ölçekte film ve müzik endüstrilerini birçok anlamda geride bırakmayı başarmıştır. Covid-19 ile yaşanan karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine dijital oyunlara ilgi her geçen gün artmış, hem Türkiye'de hem de küresel anlamda oyun satışları muazzam bir ivme kazanmıştır.
Bugün birçok araştırmacı ve akademisyenin dâhil olduğu Oyun Çalışmaları alanında; sosyoloji, psikoloji, antropoloji, tarih, iletişim, yapay zekâ, kadın çalışmaları gibi birçok farklı disiplin ve araştırma başlığı altında yayınlar yapılmaktadır.
"Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam" isimli kitap, farklı disiplinlerin kesişim noktası olması açısından önem arz etmektedir. Oyunlara eleştirel bir gözle bakmayı hedefleyen kitap, yakın okuma tekniği ile farklı çıktılar elde edilen bölümlerden oluşmaktadır.
Oyunların sadece eğlence araçları olmadıklarını, doğru analizlerle oyunlardan farklı çıktılar elde edilebileceğini göstermeyi hedefleyen kitap, oyunların farklı metodolojilerle farklı açılardan yaklaşılabilen bir iletişim ortamı olduğunu ortaya koymaktadır.
Fiziksel ile başlayan ve zaman içerisinde giderek dijitalleşen video oyunu endüstrisi, küresel ölçekte film ve müzik endüstrilerini birçok anlamda geride bırakmayı başarmıştır. Covid-19 ile yaşanan karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine dijital oyunlara ilgi her geçen gün artmış, hem Türkiye'de hem de küresel anlamda oyun satışları muazzam bir ivme kazanmıştır.
Bugün birçok araştırmacı ve akademisyenin dâhil olduğu Oyun Çalışmaları alanında; sosyoloji, psikoloji, antropoloji, tarih, iletişim, yapay zekâ, kadın çalışmaları gibi birçok farklı disiplin ve araştırma başlığı altında yayınlar yapılmaktadır.
"Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam" isimli kitap, farklı disiplinlerin kesişim noktası olması açısından önem arz etmektedir. Oyunlara eleştirel bir gözle bakmayı hedefleyen kitap, yakın okuma tekniği ile farklı çıktılar elde edilen bölümlerden oluşmaktadır.
Oyunların sadece eğlence araçları olmadıklarını, doğru analizlerle oyunlardan farklı çıktılar elde edilebileceğini göstermeyi hedefleyen kitap, oyunların farklı metodolojilerle farklı açılardan yaklaşılabilen bir iletişim ortamı olduğunu ortaya koymaktadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210,21 | 210,21 |
2 | 107,21 | 214,41 |
3 | 72,87 | 218,62 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210,21 | 210,21 |
2 | 107,21 | 214,41 |
3 | 72,87 | 218,62 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210,21 | 210,21 |
2 | 107,21 | 214,41 |
3 | 72,87 | 218,62 |