Edip Yüksel'e 19 Soru

Stok Kodu:
9786054918072
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
255
Baskı Sayısı:
1
Basım Tarihi:
2014
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%43 indirimli
85,00
48,45
Taksitli fiyat: 3 x 16,80
Temin süresi 4 gündür.
9786054918072
993381
Edip Yüksel'e 19 Soru
Edip Yüksel'e 19 Soru
48.45

Din Allah'ın tekelindedir. Bu yetikiyi Peygamlerlere bile vermemiştir. Din Koyan ve dine uyulmasını isteyen Allah, kuralları ve sınırlarını da kendisi belirlemiştir.


Peygamberlere ise çok kısıtlı bir yetki vermiştir. Onlarda bu yetki çerçevesi içerisinde görevlerini icra etmişlerdir. Allah adına konuştukları için devamlı O'nun kontrolü altında Risaletlerini icra ederek örneklik etmişlerdir.


Peygamberlerin döneminde yaşayanlar ile sonraki dönemde yaşayanların Din algısı kesinlikle aynı olamaz. Sonraki dönem ümmetinin işi çok daha zordur. Çünkü Din adına, soracakları yaşayan bir peygamber olmadığı için; Dini metinleri ve akıllarını kullanarak bir Din modeli oluşturmak zorundadırlar. Doğal olarak bu çaba birbirinden çok farklı mezheplerin ortaya çıkmasına neden olmuştur. Din algımız kişiseldir. Her ne kadar Kutsal ve Vahy mahsülü olduğuna inandığımız Kuran'ın metni elimizde olsa da O'ndan çıkardığımız hükümler asla yeknesak olmayacaktır. Bunun nedenini tahlil bir kitap konusudur. Ancak Dinin izin verdiği yorum ve çıkarsama ile asla onaylamadığı çıkarsama aynı derecede olamaz. Hangi yorumun mutlak doğru olduğunun kriteri de kişiseldir. İşte Edip Yüksel Bey'de kendi kişisel yorumuyla bazı çıkasamalarda bulunmuş ve bir Din modeli oluşturmuştur. Bunların birçoğunu onaylamakla beraber kesinlikle onaya geçit vermediğim bazı yorumları da mevcuttur. Ancak bende onu eleştirerek kendi Din algımı oluşturmuş oluyorum. Görüşlerimin mutlak doğru olduğunu iddia etmiyorum. Edip Yüksel'in kitaplarından kendisi için hazırladığım bu 19 soruyu Zat-ı Alilerine takdim ediyorum. Peki, neden 19 soru sorduk. Biliyoruz ki bu sayı Edip Yüksel için çok değerli ve gizemli. İstedik ki gönlü hoş olsun...

Din Allah'ın tekelindedir. Bu yetikiyi Peygamlerlere bile vermemiştir. Din Koyan ve dine uyulmasını isteyen Allah, kuralları ve sınırlarını da kendisi belirlemiştir.


Peygamberlere ise çok kısıtlı bir yetki vermiştir. Onlarda bu yetki çerçevesi içerisinde görevlerini icra etmişlerdir. Allah adına konuştukları için devamlı O'nun kontrolü altında Risaletlerini icra ederek örneklik etmişlerdir.


Peygamberlerin döneminde yaşayanlar ile sonraki dönemde yaşayanların Din algısı kesinlikle aynı olamaz. Sonraki dönem ümmetinin işi çok daha zordur. Çünkü Din adına, soracakları yaşayan bir peygamber olmadığı için; Dini metinleri ve akıllarını kullanarak bir Din modeli oluşturmak zorundadırlar. Doğal olarak bu çaba birbirinden çok farklı mezheplerin ortaya çıkmasına neden olmuştur. Din algımız kişiseldir. Her ne kadar Kutsal ve Vahy mahsülü olduğuna inandığımız Kuran'ın metni elimizde olsa da O'ndan çıkardığımız hükümler asla yeknesak olmayacaktır. Bunun nedenini tahlil bir kitap konusudur. Ancak Dinin izin verdiği yorum ve çıkarsama ile asla onaylamadığı çıkarsama aynı derecede olamaz. Hangi yorumun mutlak doğru olduğunun kriteri de kişiseldir. İşte Edip Yüksel Bey'de kendi kişisel yorumuyla bazı çıkasamalarda bulunmuş ve bir Din modeli oluşturmuştur. Bunların birçoğunu onaylamakla beraber kesinlikle onaya geçit vermediğim bazı yorumları da mevcuttur. Ancak bende onu eleştirerek kendi Din algımı oluşturmuş oluyorum. Görüşlerimin mutlak doğru olduğunu iddia etmiyorum. Edip Yüksel'in kitaplarından kendisi için hazırladığım bu 19 soruyu Zat-ı Alilerine takdim ediyorum. Peki, neden 19 soru sorduk. Biliyoruz ki bu sayı Edip Yüksel için çok değerli ve gizemli. İstedik ki gönlü hoş olsun...

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,45    48,45   
2 24,71    49,42   
3 16,80    50,39   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,45    48,45   
2 24,71    49,42   
3 16,80    50,39   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,45    48,45   
2 24,71    49,42   
3 16,80    50,39   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat