Frida, Meksika'nın Vicdanı kitabı, Meksika'nın ulusal kadın kahramanlarından Frida Kahlo'nun yaşamı boyunca ödün vermediği yurtsever, devrimci kişiliğini;
Tuvaline, 35 defa bıçak altına yatan yaralı bedenine çizer gibi büyüleyici gerçekliğini, acılarını yansıttığı öz portrelerini;
Popülist, yozlaşmış kültürün moda ikonu haline getirdiği giyitlerindeki Meksika yerlilerinin folklorik imgelerini;
"Ben devrimle doğdum" diyen Frida'yı Frida yapan Zapatista Köylü Devrimini ve 500 yıldır süregelen Meksika aydınlanmasını;
Frida'nın, Kafka ile örtüşen dönüşümü ve paradoksunu;
20. yüzyılın en büyük sanatçı aşklarından birini yaşayan, birbirini tamamlayan, ötelemeyen, aşk acısı ve aldatılmışlığına rağmen, tüm benliğiyle ve sanat aşkıyla ölene kadar sadık kaldığı eşi Diego Rivera'yı;
Devrim aşkıyla bağlı olduğu Troçki'yi;
Mavi Ev'deki, cennet bahçesini, dostlar sofrasını, çiçek ve hayvan sevgisini;
B. Traven, Octavio Paz, Eduardo Galeano, Carlos Fuentes gibi Meksika aydınlarının gözünden büyük ressamın gerçeğini;
Frida'yı 'sürrealist', 'feminist', 'postmodern" gibi modern sanat çağının kalıp ve tuzaklarına düşürerek devrimci ve aydın kişiliğini görmezlikten gelen, Frida ve Diego'nun karşılıksız aşkını aşağılayanlara inat, hatıralarına bir saygı olarak yazılmıştır.
Buket Şahin, Meksika'nın devrimci geleneğinden, Maya, Aztek, Zapotek kültürünün süregelen, Chiapas Yaylalarında, Oaxaca Vadisinde yaşayan adsız kadın kahramanlarından beslenen Frida'nın yalın ve özentisiz dünyasına adayarak bu eseri yazmıştır.
Frida, Meksika'nın Vicdanı kitabı, Meksika'nın ulusal kadın kahramanlarından Frida Kahlo'nun yaşamı boyunca ödün vermediği yurtsever, devrimci kişiliğini;
Tuvaline, 35 defa bıçak altına yatan yaralı bedenine çizer gibi büyüleyici gerçekliğini, acılarını yansıttığı öz portrelerini;
Popülist, yozlaşmış kültürün moda ikonu haline getirdiği giyitlerindeki Meksika yerlilerinin folklorik imgelerini;
"Ben devrimle doğdum" diyen Frida'yı Frida yapan Zapatista Köylü Devrimini ve 500 yıldır süregelen Meksika aydınlanmasını;
Frida'nın, Kafka ile örtüşen dönüşümü ve paradoksunu;
20. yüzyılın en büyük sanatçı aşklarından birini yaşayan, birbirini tamamlayan, ötelemeyen, aşk acısı ve aldatılmışlığına rağmen, tüm benliğiyle ve sanat aşkıyla ölene kadar sadık kaldığı eşi Diego Rivera'yı;
Devrim aşkıyla bağlı olduğu Troçki'yi;
Mavi Ev'deki, cennet bahçesini, dostlar sofrasını, çiçek ve hayvan sevgisini;
B. Traven, Octavio Paz, Eduardo Galeano, Carlos Fuentes gibi Meksika aydınlarının gözünden büyük ressamın gerçeğini;
Frida'yı 'sürrealist', 'feminist', 'postmodern" gibi modern sanat çağının kalıp ve tuzaklarına düşürerek devrimci ve aydın kişiliğini görmezlikten gelen, Frida ve Diego'nun karşılıksız aşkını aşağılayanlara inat, hatıralarına bir saygı olarak yazılmıştır.
Buket Şahin, Meksika'nın devrimci geleneğinden, Maya, Aztek, Zapotek kültürünün süregelen, Chiapas Yaylalarında, Oaxaca Vadisinde yaşayan adsız kadın kahramanlarından beslenen Frida'nın yalın ve özentisiz dünyasına adayarak bu eseri yazmıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 173,80 | 173,80 |
2 | 90,38 | 180,75 |
3 | 62,57 | 187,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 173,80 | 173,80 |
2 | 90,38 | 180,75 |
3 | 62,57 | 187,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 173,80 | 173,80 |
2 | 90,38 | 180,75 |
3 | 62,57 | 187,70 |