Hyperion adlı gezegende, Hâkimiyet'in kanunlarının ötesinde, Shrike adında bir yaratık vardır. Bu yaratığa tapanlar da mevcuttur, ondan sakınanlar da, onu yok etmeye ant içmiş olanlar da. Devasa yapıların zamanda geçmişe doğru ilerlediği Zaman Mezarları Vadisi'nde, Shrike herkesi bekler.
Kıyamet'in kopmasından evvel, tüm galaksi amansız bir savaşa girişmişken, yedi hacı son bir yolculuk için Hyperion'a doğru yola koyulur ve hayatlarındaki çözemedikleri bulmacalara yanıt ararlar. Her birinin son bir ümidi ve korkunç bir sırrı vardır. İçlerinden biri de insanlığın kaderini ellerinde taşıyor olabilir.
O sıralar normal zamanlardı, Shrike'ın zaman gelgitlerinin ve kimsenin anlayamadığı güçlerinin esiri olduğu, anti-entropik alanların, Zaman Mezarları'nın sadece birkaç metre ötesine uzandığı zamanlar. Ayrıca o sırada Gaspçı istilasına dair herhangi bir tehdit de yoktu.
Konsolos Shrike'ı düşündü; Hyperion'da istediği yere gidebilir hale geldiğini, fizik kurallarını çiğneyen ve sadece ölüm aracılığıyla iletişim kuran bu yaratık karşısında milyonlarca yerlinin ve binlerce Hâkimiyet vatandaşının çaresiz kalacağını… Ve kamaranın sıcaklığına rağmen ürperdi.
"Dan Simmons yüzlerce yıl sonrasını muhteşem bir şekilde tasarlamış. Kapsamı ve çok katmanlılığıyla Isaac Asimov ve James Blish'in eserlerini geçiyor."
The Washington Post Book World
"İnanılmaz derecede yaratıcı bir kalem… Cömertçe tasarlanmış ve muhteşem bir üslupla kaleme alınmış."
The New York Times Book Review
"Simmons'ın dehası, bilim kurguyu yeni bir tür şiire dönüştürüyor."
The Denver Post
"Her bilim kurgu kütüphanesinin olmazsa olmazı."
Booklist
Hyperion adlı gezegende, Hâkimiyet'in kanunlarının ötesinde, Shrike adında bir yaratık vardır. Bu yaratığa tapanlar da mevcuttur, ondan sakınanlar da, onu yok etmeye ant içmiş olanlar da. Devasa yapıların zamanda geçmişe doğru ilerlediği Zaman Mezarları Vadisi'nde, Shrike herkesi bekler.
Kıyamet'in kopmasından evvel, tüm galaksi amansız bir savaşa girişmişken, yedi hacı son bir yolculuk için Hyperion'a doğru yola koyulur ve hayatlarındaki çözemedikleri bulmacalara yanıt ararlar. Her birinin son bir ümidi ve korkunç bir sırrı vardır. İçlerinden biri de insanlığın kaderini ellerinde taşıyor olabilir.
O sıralar normal zamanlardı, Shrike'ın zaman gelgitlerinin ve kimsenin anlayamadığı güçlerinin esiri olduğu, anti-entropik alanların, Zaman Mezarları'nın sadece birkaç metre ötesine uzandığı zamanlar. Ayrıca o sırada Gaspçı istilasına dair herhangi bir tehdit de yoktu.
Konsolos Shrike'ı düşündü; Hyperion'da istediği yere gidebilir hale geldiğini, fizik kurallarını çiğneyen ve sadece ölüm aracılığıyla iletişim kuran bu yaratık karşısında milyonlarca yerlinin ve binlerce Hâkimiyet vatandaşının çaresiz kalacağını… Ve kamaranın sıcaklığına rağmen ürperdi.
"Dan Simmons yüzlerce yıl sonrasını muhteşem bir şekilde tasarlamış. Kapsamı ve çok katmanlılığıyla Isaac Asimov ve James Blish'in eserlerini geçiyor."
The Washington Post Book World
"İnanılmaz derecede yaratıcı bir kalem… Cömertçe tasarlanmış ve muhteşem bir üslupla kaleme alınmış."
The New York Times Book Review
"Simmons'ın dehası, bilim kurguyu yeni bir tür şiire dönüştürüyor."
The Denver Post
"Her bilim kurgu kütüphanesinin olmazsa olmazı."
Booklist
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 245,63 | 245,63 |
2 | 125,27 | 250,54 |
3 | 85,15 | 255,46 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 245,63 | 245,63 |
2 | 125,27 | 250,54 |
3 | 85,15 | 255,46 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 245,63 | 245,63 |
2 | 125,27 | 250,54 |
3 | 85,15 | 255,46 |