O, Peygamberin (aleyhi's-salatu ve's-selam) Müberra'sıdır. Temiz ve berrak bir su gibidir. O Sadıka'dır. Sadık bir babanın Sadıka kızıdır. Doğru sözlü ve güvenilirdir. Asla yalan söylemez ve doğru bildiklerini tasdik etmekte de zerre tereddüt etmez. Kalbiyle inandığını diliyle tasdik eder. Doğruluktan ayrılmaz. Sonra, Sevgilinin Sevgilisi derlerdi ona. Herkes bilirdi ne kadar severdi O'nu Sevgili. Herkes bilirdi O, ne kadar severdi Sevgiliyi. Sevgiliyi sevenler şahitti. Sevgiliyi sevmeyenler de şahitti bu sevgiye. "İnsanlar içerisinde en çok kimi seviyorsun?" diye sorulduğunda, Efendimiz (sallallahu aleyhi vesellem) "Aişe" cevabını vermişti. "Peki, erkeklerden en çok kimi seviyorsun?" denilince, "babasını" demişti. Sevenler şahitti, sevmeyenler şahitti bu sevgiye.
En Sevgili tarafından kimi zaman da "Aiş" diye çağrılan mü'minlerin annesi; muvaffaka, müberra, tayyibe, hümeyra, sadıka; Alemlere rahmet olan Efendimizin (s.a.v) kıymetli eşi Hz. Aişe (r.anha), İslam diniyle şereflenmiş bir aileye sahipti. Annesi, babası, kardeşleri ilk zamanlardan itibaren İslam dinine hizmet etmişler, bu uğurda nice meşakkatlere katlanmışlardı. Sadık bir babanın sadık ailesiydi. Sadakat çiledir, çile sabırdır. Onların sabır ve çileleriyle çile çile örülmüştür inanan toplum. Allah onlardan razı olsun. Hz. Aişe'nin içine doğduğu topraklarda şiirler söylenir, savaşlar yapılırdı. Ticaretler yapılır, konuklar ağırlanırdı. O topraklarda insanlar Allah'ın misafirlerini ağırlardı. Ağırlardı ama sonra da Allah'ın evinde Allah'a şirk koşarlar isyan ederlerdi; zira onlar imanı kalplerine yerleştirmemişlerdi. İmandan kurak olduktan sonra her toprak yaban, her vatan gurbet, her medeni bedevi, her bilgili cahildi.
Hz. Aişe şahitti. Kurak topraklar nasıl yeşillendi? Gurbetten vatana hicret neydi? Bedevilikten medeniliğe nasıl geçildi? Cahiliyeden ilme nasıl yol alındı? Şahitti. Bir insan, bir toplum nasıl inşa edildi? Kulluktaki özgürlük neydi? Anlatacakları, şahitlikleridir. Allah O'ndan razı olsun.
Yazar Zehra Korkmaz, annemiz Hz. Aîşe radıyallahu anhanın hayatını, şahitliklerini bu eserde bir araya getirdi. Hem mümine hanımların karakter inşasında hem de Allah Rasulü'nün (aleyhisselatü vesselam) dinin yarısını kendisinden öğrenmemizi emir buyurmaları hasebiyle bizzat dini hayatın inşasında ana kaynaklardan biridir Aîşe annemiz. O eşsiz dünyaya ve berrak kaynağa kapı aralayan Hazreti Aîşe (radıyallahu anha), Semerkand Aile Yayınlarından çıktı.
O, Peygamberin (aleyhi's-salatu ve's-selam) Müberra'sıdır. Temiz ve berrak bir su gibidir. O Sadıka'dır. Sadık bir babanın Sadıka kızıdır. Doğru sözlü ve güvenilirdir. Asla yalan söylemez ve doğru bildiklerini tasdik etmekte de zerre tereddüt etmez. Kalbiyle inandığını diliyle tasdik eder. Doğruluktan ayrılmaz. Sonra, Sevgilinin Sevgilisi derlerdi ona. Herkes bilirdi ne kadar severdi O'nu Sevgili. Herkes bilirdi O, ne kadar severdi Sevgiliyi. Sevgiliyi sevenler şahitti. Sevgiliyi sevmeyenler de şahitti bu sevgiye. "İnsanlar içerisinde en çok kimi seviyorsun?" diye sorulduğunda, Efendimiz (sallallahu aleyhi vesellem) "Aişe" cevabını vermişti. "Peki, erkeklerden en çok kimi seviyorsun?" denilince, "babasını" demişti. Sevenler şahitti, sevmeyenler şahitti bu sevgiye.
En Sevgili tarafından kimi zaman da "Aiş" diye çağrılan mü'minlerin annesi; muvaffaka, müberra, tayyibe, hümeyra, sadıka; Alemlere rahmet olan Efendimizin (s.a.v) kıymetli eşi Hz. Aişe (r.anha), İslam diniyle şereflenmiş bir aileye sahipti. Annesi, babası, kardeşleri ilk zamanlardan itibaren İslam dinine hizmet etmişler, bu uğurda nice meşakkatlere katlanmışlardı. Sadık bir babanın sadık ailesiydi. Sadakat çiledir, çile sabırdır. Onların sabır ve çileleriyle çile çile örülmüştür inanan toplum. Allah onlardan razı olsun. Hz. Aişe'nin içine doğduğu topraklarda şiirler söylenir, savaşlar yapılırdı. Ticaretler yapılır, konuklar ağırlanırdı. O topraklarda insanlar Allah'ın misafirlerini ağırlardı. Ağırlardı ama sonra da Allah'ın evinde Allah'a şirk koşarlar isyan ederlerdi; zira onlar imanı kalplerine yerleştirmemişlerdi. İmandan kurak olduktan sonra her toprak yaban, her vatan gurbet, her medeni bedevi, her bilgili cahildi.
Hz. Aişe şahitti. Kurak topraklar nasıl yeşillendi? Gurbetten vatana hicret neydi? Bedevilikten medeniliğe nasıl geçildi? Cahiliyeden ilme nasıl yol alındı? Şahitti. Bir insan, bir toplum nasıl inşa edildi? Kulluktaki özgürlük neydi? Anlatacakları, şahitlikleridir. Allah O'ndan razı olsun.
Yazar Zehra Korkmaz, annemiz Hz. Aîşe radıyallahu anhanın hayatını, şahitliklerini bu eserde bir araya getirdi. Hem mümine hanımların karakter inşasında hem de Allah Rasulü'nün (aleyhisselatü vesselam) dinin yarısını kendisinden öğrenmemizi emir buyurmaları hasebiyle bizzat dini hayatın inşasında ana kaynaklardan biridir Aîşe annemiz. O eşsiz dünyaya ve berrak kaynağa kapı aralayan Hazreti Aîşe (radıyallahu anha), Semerkand Aile Yayınlarından çıktı.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,56 | 98,56 |
2 | 50,27 | 100,53 |
3 | 34,17 | 102,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,56 | 98,56 |
2 | 50,27 | 100,53 |
3 | 34,17 | 102,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,56 | 98,56 |
2 | 50,27 | 100,53 |
3 | 34,17 | 102,50 |