Hayatın her alanında karşımıza çıkan iktidar kavramı/olgusu bütün belirsizliğine, örtüklüğüne, gizilliğine rağmen kendiniöteki üzerinde bazen yasa koyucu, bazen güç, bazen şiddet, bazen baskı aracı olarak yansıtabildiği gibi; daha stabil vesteril politikalar uygulayarak bireysel ve toplumsal varlığını/konumunu pekiştirebilir. Ego (öz-benlik) ve Alter (öteki)arasındaki iktidar ilişkisinden başlayarak, dolayımlanıp toplum üzerinde egemenlik sağlayan ve kurumsallaşan iktidarın
işleyişini kavramak onun çözülmesi (ve yeniden yapılanması) için önemli bir adım.Byung-Chul Han bu çalışmasında iktidarın mantığı, semantiği, metafiziği, politikası ve etiği hakkında konuyla ilgili temelmetinler ve düşünürler üzerinden eleştirel bir değerlendirme yaparak iktidarın neliğini, özünü ve yapısını sarahatenortaya koymaya çalışmaktadırHayatın her alanında karşımıza çıkan iktidar kavramı/olgusu bütün belirsizliğine, örtüklüğüne, gizilliğine rağmen kendiniöteki üzerinde bazen yasa koyucu, bazen güç, bazen şiddet, bazen baskı aracı olarak yansıtabildiği gibi; daha stabil ve
steril politikalar uygulayarak bireysel ve toplumsal varlığını/konumunu pekiştirebilir. Ego (öz-benlik) ve Alter (öteki)arasındaki iktidar ilişkisinden başlayarak, dolayımlanıp toplum üzerinde egemenlik sağlayan ve kurumsallaşan iktidarınişleyişini kavramak onun çözülmesi (ve yeniden yapılanması) için önemli bir adım.Byung-Chul Han bu çalışmasında iktidarın mantığı, semantiği, metafiziği, politikası ve etiği hakkında konuyla ilgili temelmetinler ve düşünürler üzerinden eleştirel bir değerlendirme yaparak iktidarın neliğini, özünü ve yapısını sarahatenortaya koymaya çalışmaktadır.
Hayatın her alanında karşımıza çıkan iktidar kavramı/olgusu bütün belirsizliğine, örtüklüğüne, gizilliğine rağmen kendiniöteki üzerinde bazen yasa koyucu, bazen güç, bazen şiddet, bazen baskı aracı olarak yansıtabildiği gibi; daha stabil vesteril politikalar uygulayarak bireysel ve toplumsal varlığını/konumunu pekiştirebilir. Ego (öz-benlik) ve Alter (öteki)arasındaki iktidar ilişkisinden başlayarak, dolayımlanıp toplum üzerinde egemenlik sağlayan ve kurumsallaşan iktidarın
işleyişini kavramak onun çözülmesi (ve yeniden yapılanması) için önemli bir adım.Byung-Chul Han bu çalışmasında iktidarın mantığı, semantiği, metafiziği, politikası ve etiği hakkında konuyla ilgili temelmetinler ve düşünürler üzerinden eleştirel bir değerlendirme yaparak iktidarın neliğini, özünü ve yapısını sarahatenortaya koymaya çalışmaktadırHayatın her alanında karşımıza çıkan iktidar kavramı/olgusu bütün belirsizliğine, örtüklüğüne, gizilliğine rağmen kendiniöteki üzerinde bazen yasa koyucu, bazen güç, bazen şiddet, bazen baskı aracı olarak yansıtabildiği gibi; daha stabil ve
steril politikalar uygulayarak bireysel ve toplumsal varlığını/konumunu pekiştirebilir. Ego (öz-benlik) ve Alter (öteki)arasındaki iktidar ilişkisinden başlayarak, dolayımlanıp toplum üzerinde egemenlik sağlayan ve kurumsallaşan iktidarınişleyişini kavramak onun çözülmesi (ve yeniden yapılanması) için önemli bir adım.Byung-Chul Han bu çalışmasında iktidarın mantığı, semantiği, metafiziği, politikası ve etiği hakkında konuyla ilgili temelmetinler ve düşünürler üzerinden eleştirel bir değerlendirme yaparak iktidarın neliğini, özünü ve yapısını sarahatenortaya koymaya çalışmaktadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100,80 | 100,80 |
2 | 51,41 | 102,82 |
3 | 34,94 | 104,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100,80 | 100,80 |
2 | 51,41 | 102,82 |
3 | 34,94 | 104,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100,80 | 100,80 |
2 | 51,41 | 102,82 |
3 | 34,94 | 104,83 |