'Yaşamın içindeyiz' ve 'İyi Günler İstanbul' sergileri, 50. sanat yılım içinde yer alan dört sergi etkinliğinin ikisini oluşturuyor. Bu sergiler siyah-beyaz tekniğinde hazırlandı. İlki, 'Yaşamın İçindeyiz' çağdaş fotoğrafımıza geniş katılımlarla büyük katkı sağlayan Fototrek - Fotoğraf Merkezi'nde açıldı. Galeride dört bine yakın kişi izledi. Görsel ve yazılı medyada geniş şekilde yankılandı.
Fotoğrafı, yaşamın içinden öğrendim. 'Yaşamın İçindeyiz' sözünü bu yüzden sergiye başlık yaptım. 'İyi Günler İstanbul', atadan dededen bir İstanbullu olarak, bana çok şeyler katan bu büyülü, gizemli kente borçlarımı ödemenin bir yolu olarak göründü. Bana göre çağdaş görselliğin temeli fotoğrafta yatar. Serginin hazırlanma şekli, grafik yapısı, günlük hayatın içinde İstanbullu hemşerilerimin, bu büyük dünya kentinin dokusundaki yaşam 'an'ları noktalıyordu. Objektifimle yalnız İstanbul'un gözlemlediğim 'an'larını değil, kentin ruhunu, görüntüsünü ışık ve gölgelerle, kendi iç dünyamın süzgecinden geçirerek sergiye taşımak istedim.
'İyi Günler İstanbul' sergisi, İstanbul metrosu Taksim istasyonunun en hareketli yerinde, günlük elli bini aşan seyirciyle, fotoğrafın grafik ve metinli açıklamalarıyla, halkla buluşması ve İstanbulluların sanatla eğitilmesi yönünde, fotoğrafımız açısından çok önemli bir adımdı.
'Yaşamın içindeyiz' ve 'İyi Günler İstanbul' sergileri, 50. sanat yılım içinde yer alan dört sergi etkinliğinin ikisini oluşturuyor. Bu sergiler siyah-beyaz tekniğinde hazırlandı. İlki, 'Yaşamın İçindeyiz' çağdaş fotoğrafımıza geniş katılımlarla büyük katkı sağlayan Fototrek - Fotoğraf Merkezi'nde açıldı. Galeride dört bine yakın kişi izledi. Görsel ve yazılı medyada geniş şekilde yankılandı.
Fotoğrafı, yaşamın içinden öğrendim. 'Yaşamın İçindeyiz' sözünü bu yüzden sergiye başlık yaptım. 'İyi Günler İstanbul', atadan dededen bir İstanbullu olarak, bana çok şeyler katan bu büyülü, gizemli kente borçlarımı ödemenin bir yolu olarak göründü. Bana göre çağdaş görselliğin temeli fotoğrafta yatar. Serginin hazırlanma şekli, grafik yapısı, günlük hayatın içinde İstanbullu hemşerilerimin, bu büyük dünya kentinin dokusundaki yaşam 'an'ları noktalıyordu. Objektifimle yalnız İstanbul'un gözlemlediğim 'an'larını değil, kentin ruhunu, görüntüsünü ışık ve gölgelerle, kendi iç dünyamın süzgecinden geçirerek sergiye taşımak istedim.
'İyi Günler İstanbul' sergisi, İstanbul metrosu Taksim istasyonunun en hareketli yerinde, günlük elli bini aşan seyirciyle, fotoğrafın grafik ve metinli açıklamalarıyla, halkla buluşması ve İstanbulluların sanatla eğitilmesi yönünde, fotoğrafımız açısından çok önemli bir adımdı.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,92 | 77,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,92 | 77,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,92 | 77,76 |