Kötu¨lu¨k, bilinen kabullerle açıklanmaya ihtiyaç duymayacak açıklıkta ve bu(a)radadır; ama "gözleri ve kulakları hakikate kapalı olanlar" için artık iyilikten ayırt edilemeyecek kadar iyiliğin sınırlarına açılmış kuzu postunda tilkidir.
Yaylagu¨l Ceran Karataş'ın uzun yıllardır u¨zerinde çalıştığı "kötu¨lu¨k" meselesi, tarihsel su¨reç içerisinde yapılagelen tartışmalar bağlamında Ku¨reselleşen Karanlık'ta etraflıca masaya yatırılıyor.
Kötu¨lu¨kle ilgili etik, ontolojik ve teolojik kabullerin kötu¨lu¨k "sıradanlaştığında" köklerinden sarsılarak içimize yerleşmesi kaçınılmazdır. Teodisenin kaynağı kabul edilen Epiku¨r'u¨n "Tanrı ve kötu¨lu¨k" sorularıyla başlayan bu kitap, antropodise tartışmalarıyla kötu¨lu¨ğu¨n sınırlarında (bazen içinde bazen dışında) gezen Âdemoğulları için kapsamlı bir tahlil.
Kötu¨lu¨k, bilinen kabullerle açıklanmaya ihtiyaç duymayacak açıklıkta ve bu(a)radadır; ama "gözleri ve kulakları hakikate kapalı olanlar" için artık iyilikten ayırt edilemeyecek kadar iyiliğin sınırlarına açılmış kuzu postunda tilkidir.
Yaylagu¨l Ceran Karataş'ın uzun yıllardır u¨zerinde çalıştığı "kötu¨lu¨k" meselesi, tarihsel su¨reç içerisinde yapılagelen tartışmalar bağlamında Ku¨reselleşen Karanlık'ta etraflıca masaya yatırılıyor.
Kötu¨lu¨kle ilgili etik, ontolojik ve teolojik kabullerin kötu¨lu¨k "sıradanlaştığında" köklerinden sarsılarak içimize yerleşmesi kaçınılmazdır. Teodisenin kaynağı kabul edilen Epiku¨r'u¨n "Tanrı ve kötu¨lu¨k" sorularıyla başlayan bu kitap, antropodise tartışmalarıyla kötu¨lu¨ğu¨n sınırlarında (bazen içinde bazen dışında) gezen Âdemoğulları için kapsamlı bir tahlil.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108,00 | 108,00 |
2 | 55,08 | 110,16 |
3 | 37,44 | 112,32 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108,00 | 108,00 |
2 | 55,08 | 110,16 |
3 | 37,44 | 112,32 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108,00 | 108,00 |
2 | 55,08 | 110,16 |
3 | 37,44 | 112,32 |