İslam du¨nyasının içerisinde bulunduğu dağınıklık hali; Allah'a iman ettikten sonra O'nun emirlerinin yanında yer almayıp, yansız durmamız ve hatta karşısında olmamız sebebiyledir… Bu hal iki mu¨him meseleyi ortaya çıkartmıştır. Birincisi; yaşama mu¨teallik olan Ahkâm-ı İlahiye'ye kör ve sağırlık sebebiyle Mu¨slu¨manların din algısında bozukluklar ortaya çıkmıştır. Zira yaşamdan kopartılan din için zihinler ve mabetler dışında bir alan kalmamıştır. Dinin mistik bir alanda kalmaya zorlanması ile Mu¨slu¨manlar mukaddes gayeden hayli uzağa du¨şmu¨ştu¨r… İkincisi; Mu¨slu¨manların birbirlerine ve yaşama karşı olan mesuliyetlerini muhtevi kavramlar etkisizleşmiştir. İslam kardeşliği ve Ümmet kavramı pratik hayattaki karşılığını yitirmiş, Mu¨slim ve gayrimu¨slimler arasındaki ilişkinin mahiyetini ortaya koyan İlahi ilkelerin ve daha birçok kavramın fayda u¨retmesi imkânsız hale gelmiştir. Allah'a ve O'nun dinine bihakkın teslim olamayışımızın eseri ortadadır. Teyit için İslam coğrafyasına bakmak kafi… Bu kitapta en açık ve cu¨retkâr haliyle; Allah'a teslim olmak mı, Allah'ın dinini teslim almak mı? sorularına cevap aranmaktadır. İslam du¨nyası, İslam'ın toplumsal hedefleri ile devasa çelişkileri barındıran bir yaşamı su¨rgit devam ettirirken bu soruları her birimizin sormaya hakkı var. Zira yaşamlarımız; hangi dini kavrayış u¨zerinde karar kıldığımızın cevabını verir. Sonrasında; yollar ya Allah'a çıkar ya da tapınağa dönu¨ştu¨ru¨lmu¨ş tanrı evlerini ve tanrı mezarlarını saklayan elli iki zirveli Olympos'a. Yaratıcının emirlerine burun kıvıranların inandığını iddia ettiği tanrı; belki Olympos'un tanrılarının toplamının biraz eksiği veya biraz fazlasıdır. Lakin Kur'an'ın tarif ettiği din ve Allah inancı olmadığı çok aşikâr…
İslam du¨nyasının içerisinde bulunduğu dağınıklık hali; Allah'a iman ettikten sonra O'nun emirlerinin yanında yer almayıp, yansız durmamız ve hatta karşısında olmamız sebebiyledir… Bu hal iki mu¨him meseleyi ortaya çıkartmıştır. Birincisi; yaşama mu¨teallik olan Ahkâm-ı İlahiye'ye kör ve sağırlık sebebiyle Mu¨slu¨manların din algısında bozukluklar ortaya çıkmıştır. Zira yaşamdan kopartılan din için zihinler ve mabetler dışında bir alan kalmamıştır. Dinin mistik bir alanda kalmaya zorlanması ile Mu¨slu¨manlar mukaddes gayeden hayli uzağa du¨şmu¨ştu¨r… İkincisi; Mu¨slu¨manların birbirlerine ve yaşama karşı olan mesuliyetlerini muhtevi kavramlar etkisizleşmiştir. İslam kardeşliği ve Ümmet kavramı pratik hayattaki karşılığını yitirmiş, Mu¨slim ve gayrimu¨slimler arasındaki ilişkinin mahiyetini ortaya koyan İlahi ilkelerin ve daha birçok kavramın fayda u¨retmesi imkânsız hale gelmiştir. Allah'a ve O'nun dinine bihakkın teslim olamayışımızın eseri ortadadır. Teyit için İslam coğrafyasına bakmak kafi… Bu kitapta en açık ve cu¨retkâr haliyle; Allah'a teslim olmak mı, Allah'ın dinini teslim almak mı? sorularına cevap aranmaktadır. İslam du¨nyası, İslam'ın toplumsal hedefleri ile devasa çelişkileri barındıran bir yaşamı su¨rgit devam ettirirken bu soruları her birimizin sormaya hakkı var. Zira yaşamlarımız; hangi dini kavrayış u¨zerinde karar kıldığımızın cevabını verir. Sonrasında; yollar ya Allah'a çıkar ya da tapınağa dönu¨ştu¨ru¨lmu¨ş tanrı evlerini ve tanrı mezarlarını saklayan elli iki zirveli Olympos'a. Yaratıcının emirlerine burun kıvıranların inandığını iddia ettiği tanrı; belki Olympos'un tanrılarının toplamının biraz eksiği veya biraz fazlasıdır. Lakin Kur'an'ın tarif ettiği din ve Allah inancı olmadığı çok aşikâr…
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 131,20 | 131,20 |
2 | 68,22 | 136,45 |
3 | 47,23 | 141,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 131,20 | 131,20 |
2 | 68,22 | 136,45 |
3 | 47,23 | 141,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 131,20 | 131,20 |
2 | 68,22 | 136,45 |
3 | 47,23 | 141,70 |