1982'de edebiyat eleştirisi dalında Yarın Dergisi Gençlik Başarı Ödülü'nü kazandı. 80'li yıllarda mizah öykücülüğünde yoğunlaşırken, bu türün ustalarının beğeni ile özendirmesiyle karşılaştı; giderek yapay gülmece öğelerinden arındırdığı öykülerinde, günlük yaşamın adım başı yüzümüze çarpan tersliklerini yalın bir anlatımla sergilemeye yöneldi. Aziz Nesin Rıfat Ilgaz ve Muzaffer İzgü öykücülüğünde önemli bir yer tutan yaşam sıcaklığını taze tatlarla sürdürürken, toplumun tüm kesimlerine ayna tutmayı da başardı. 'Türkiye'de her şey mizah, yeter ki yazmak göze alınabilsin' saptamasına yaslanmakla yetinmeksizin, ele aldığı tiplerin ruhsal derinliklerine de sarkarak gerçekliği naiv ama çarpıcı ayrıntılarla yansıttı. 'Ömer Seyfettin Kürt müydü?', mizah öykücülüğümüzde yeni soluklar arayanların umutlarını boşa çıkarmayacak...
1982'de edebiyat eleştirisi dalında Yarın Dergisi Gençlik Başarı Ödülü'nü kazandı. 80'li yıllarda mizah öykücülüğünde yoğunlaşırken, bu türün ustalarının beğeni ile özendirmesiyle karşılaştı; giderek yapay gülmece öğelerinden arındırdığı öykülerinde, günlük yaşamın adım başı yüzümüze çarpan tersliklerini yalın bir anlatımla sergilemeye yöneldi. Aziz Nesin Rıfat Ilgaz ve Muzaffer İzgü öykücülüğünde önemli bir yer tutan yaşam sıcaklığını taze tatlarla sürdürürken, toplumun tüm kesimlerine ayna tutmayı da başardı. 'Türkiye'de her şey mizah, yeter ki yazmak göze alınabilsin' saptamasına yaslanmakla yetinmeksizin, ele aldığı tiplerin ruhsal derinliklerine de sarkarak gerçekliği naiv ama çarpıcı ayrıntılarla yansıttı. 'Ömer Seyfettin Kürt müydü?', mizah öykücülüğümüzde yeni soluklar arayanların umutlarını boşa çıkarmayacak...
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 50,40 | 50,40 |
2 | 26,21 | 52,42 |
3 | 18,14 | 54,43 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 50,40 | 50,40 |
2 | 26,21 | 52,42 |
3 | 18,14 | 54,43 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 50,40 | 50,40 |
2 | 26,21 | 52,42 |
3 | 18,14 | 54,43 |