Giriş: Marksizm, Sinema ve Film İncelemeleri
Mike Wayne
Adorno Benjamin,Brecht ve Sinema
Ester Leslie
Gramsci, Sembene ve Kültür Politikası
Marcia Landy
Althusserci Dönem (Yeniden)
Deborah Philips
Jameson, Postmodernizm ve Paranoyanın Yorumu
Mike Wayne
"Başarmak"; Ateşli Geceler ve Beyaz Şeytan Filmlerini Artık ve Duygu Ekonomileri Olarak Okumak
Anna Kornbluh
Çok az Bilen Eleştirmenler; Hitchock ve Olmayan Sınıf Paradigması
Colin McArthur
Ekonomik ve Kurumsal Analiz:Tekelci Kapitalizm Olarak Hollywood
Douglas Gomery
Hollywood Kültür Politikası Kalesi
Toby Miller
Kuzey Kore'de Devlet Sineması ve Pasif Devrim
Hyangjin Lee
Anlatı Kültüğr ve Meşruiyet:Zhang Yimou'nun The Story of Qui Ju Filminde Yineleme ve Biriciklik
Xudong Zhang
Devrim Sinemaları:1920'lerde Rusya 1960'larda Küba
Michael Chanan
Giriş: Marksizm, Sinema ve Film İncelemeleri
Mike Wayne
Adorno Benjamin,Brecht ve Sinema
Ester Leslie
Gramsci, Sembene ve Kültür Politikası
Marcia Landy
Althusserci Dönem (Yeniden)
Deborah Philips
Jameson, Postmodernizm ve Paranoyanın Yorumu
Mike Wayne
"Başarmak"; Ateşli Geceler ve Beyaz Şeytan Filmlerini Artık ve Duygu Ekonomileri Olarak Okumak
Anna Kornbluh
Çok az Bilen Eleştirmenler; Hitchock ve Olmayan Sınıf Paradigması
Colin McArthur
Ekonomik ve Kurumsal Analiz:Tekelci Kapitalizm Olarak Hollywood
Douglas Gomery
Hollywood Kültür Politikası Kalesi
Toby Miller
Kuzey Kore'de Devlet Sineması ve Pasif Devrim
Hyangjin Lee
Anlatı Kültüğr ve Meşruiyet:Zhang Yimou'nun The Story of Qui Ju Filminde Yineleme ve Biriciklik
Xudong Zhang
Devrim Sinemaları:1920'lerde Rusya 1960'larda Küba
Michael Chanan
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147,60 | 147,60 |
2 | 75,28 | 150,55 |
3 | 51,17 | 153,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147,60 | 147,60 |
2 | 75,28 | 150,55 |
3 | 51,17 | 153,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147,60 | 147,60 |
2 | 75,28 | 150,55 |
3 | 51,17 | 153,50 |