9789750286766
907660
https://www.ekinkitap.com/temel-hukuk-bilgisi-5
Temel Hukuk Bilgisi
404.55
Toplum halinde yaşayan insanların, birbirleriyle ve toplumla olan ilişkileri sonucunda, sosyal hayatı düzenleyen din, ahlak, görgü kuralları ortaya çıkmıştır. Ancak bunların müeyyideleri manevi olduğu için toplumsal düzeni sağlamada yetersiz kalmışlardır. Bunun üzerine, aykırı gelenlere devlet desteğiyle kimi maddi müeyyidelerin uygulanabildiği hukuk düzeni ve bu düzeni sağlayan hukuk kuralları ortaya çıkmıştır.
Kitap iki kısma ayrılmıştır. "Hukuka Giriş" başlığı altındaki ilk kısımda; toplumsal düzeni sağlayan din, ahlak, görgü ve hukuk kuralları, hukukun amaçları ve unsurları, çeşitli anlamları, pozitif hukukun kaynakları, hukuk sistemleri, hukuk kurallarının anlam, zaman ve yer bakımından uygulanması, kanunlaştırma ve iktibas, hukuk kurallarının sınıflandırılması gibi konulara yer verilmiştir.
İkinci kısımda ise "Hukukun Temel Kavramları" başlığı altında; herkesin bilmesi gereken hak, hukuki olay, fiil ve işlemler, gerçek ve tüzel kişiler, yerleşim yeri, hısımlık, ad ve korunması, aile, miras, eşya, sorumluluk ve yargı teşkilatı gibi temel hukuk kavramlarına yer verilmiştir.
Kitap iki kısma ayrılmıştır. "Hukuka Giriş" başlığı altındaki ilk kısımda; toplumsal düzeni sağlayan din, ahlak, görgü ve hukuk kuralları, hukukun amaçları ve unsurları, çeşitli anlamları, pozitif hukukun kaynakları, hukuk sistemleri, hukuk kurallarının anlam, zaman ve yer bakımından uygulanması, kanunlaştırma ve iktibas, hukuk kurallarının sınıflandırılması gibi konulara yer verilmiştir.
İkinci kısımda ise "Hukukun Temel Kavramları" başlığı altında; herkesin bilmesi gereken hak, hukuki olay, fiil ve işlemler, gerçek ve tüzel kişiler, yerleşim yeri, hısımlık, ad ve korunması, aile, miras, eşya, sorumluluk ve yargı teşkilatı gibi temel hukuk kavramlarına yer verilmiştir.
Toplum halinde yaşayan insanların, birbirleriyle ve toplumla olan ilişkileri sonucunda, sosyal hayatı düzenleyen din, ahlak, görgü kuralları ortaya çıkmıştır. Ancak bunların müeyyideleri manevi olduğu için toplumsal düzeni sağlamada yetersiz kalmışlardır. Bunun üzerine, aykırı gelenlere devlet desteğiyle kimi maddi müeyyidelerin uygulanabildiği hukuk düzeni ve bu düzeni sağlayan hukuk kuralları ortaya çıkmıştır.
Kitap iki kısma ayrılmıştır. "Hukuka Giriş" başlığı altındaki ilk kısımda; toplumsal düzeni sağlayan din, ahlak, görgü ve hukuk kuralları, hukukun amaçları ve unsurları, çeşitli anlamları, pozitif hukukun kaynakları, hukuk sistemleri, hukuk kurallarının anlam, zaman ve yer bakımından uygulanması, kanunlaştırma ve iktibas, hukuk kurallarının sınıflandırılması gibi konulara yer verilmiştir.
İkinci kısımda ise "Hukukun Temel Kavramları" başlığı altında; herkesin bilmesi gereken hak, hukuki olay, fiil ve işlemler, gerçek ve tüzel kişiler, yerleşim yeri, hısımlık, ad ve korunması, aile, miras, eşya, sorumluluk ve yargı teşkilatı gibi temel hukuk kavramlarına yer verilmiştir.
Kitap iki kısma ayrılmıştır. "Hukuka Giriş" başlığı altındaki ilk kısımda; toplumsal düzeni sağlayan din, ahlak, görgü ve hukuk kuralları, hukukun amaçları ve unsurları, çeşitli anlamları, pozitif hukukun kaynakları, hukuk sistemleri, hukuk kurallarının anlam, zaman ve yer bakımından uygulanması, kanunlaştırma ve iktibas, hukuk kurallarının sınıflandırılması gibi konulara yer verilmiştir.
İkinci kısımda ise "Hukukun Temel Kavramları" başlığı altında; herkesin bilmesi gereken hak, hukuki olay, fiil ve işlemler, gerçek ve tüzel kişiler, yerleşim yeri, hısımlık, ad ve korunması, aile, miras, eşya, sorumluluk ve yargı teşkilatı gibi temel hukuk kavramlarına yer verilmiştir.
AKBANK
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 404,55 | 404,55 |
2 | 206,32 | 412,64 |
3 | 140,24 | 420,73 |
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 404,55 | 404,55 |
2 | 206,32 | 412,64 |
3 | 140,24 | 420,73 |
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 404,55 | 404,55 |
2 | 206,32 | 412,64 |
3 | 140,24 | 420,73 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.