Çeşitli projelere; proje ve muzik yönetmeni, ses mühendisi, baglama sanatçısı ve aranjor unvanlarıyla katkıda bulunan ve şimdi ise "Türk Müzigi Enstrumanlarinin Frekans Aralıklari" adlı kitap calışmasıyla müzigin bilimsel yönüne katkı sağlayan degerli muzisyen ve yazar Emirhan Kartal, Türkce kaynak niteliginde bir dokumanın olmaması nedeniyle, üzerinde yeterince durulamayan bir konuyu ele almaktadır. Türk Müzigi enstrumanlarının frekans araliklarinin, tini analizlerinin ve ses sahalarinin incelenip, materyalinin olusturulup, sisteme dayandırılmasının amaçlandığı kitabını yazar Emirhan Kartal şu şekilde açıklıyor:
Çalışma 2 Bölüm başlığı altında incelenmektedir. 1. Bölum'de maddenin titreşimi sonucu olusan ses ve ses dalgalarının özellikleri, 2. Bölüm'de ise, enstrumanları dört ana sınıfa ayırarak enstrumanların özellikleri, frekans aralıkları, harmonik analizleri incelenmektedir. Ayrıca, kitap arasında ek olarak verilen tabloda, Türk Müziği enstrumanlarının frekans aralıkları ve ayrıca ses sahaları da gösterilmektedir. Bu da Türk Müziği enstrumanlarına hangi aralıklar arasında nota yazılması gerektigini vurgulamak açısından büyük önem arz etmektedir.
Çeşitli projelere; proje ve muzik yönetmeni, ses mühendisi, baglama sanatçısı ve aranjor unvanlarıyla katkıda bulunan ve şimdi ise "Türk Müzigi Enstrumanlarinin Frekans Aralıklari" adlı kitap calışmasıyla müzigin bilimsel yönüne katkı sağlayan degerli muzisyen ve yazar Emirhan Kartal, Türkce kaynak niteliginde bir dokumanın olmaması nedeniyle, üzerinde yeterince durulamayan bir konuyu ele almaktadır. Türk Müzigi enstrumanlarının frekans araliklarinin, tini analizlerinin ve ses sahalarinin incelenip, materyalinin olusturulup, sisteme dayandırılmasının amaçlandığı kitabını yazar Emirhan Kartal şu şekilde açıklıyor:
Çalışma 2 Bölüm başlığı altında incelenmektedir. 1. Bölum'de maddenin titreşimi sonucu olusan ses ve ses dalgalarının özellikleri, 2. Bölüm'de ise, enstrumanları dört ana sınıfa ayırarak enstrumanların özellikleri, frekans aralıkları, harmonik analizleri incelenmektedir. Ayrıca, kitap arasında ek olarak verilen tabloda, Türk Müziği enstrumanlarının frekans aralıkları ve ayrıca ses sahaları da gösterilmektedir. Bu da Türk Müziği enstrumanlarına hangi aralıklar arasında nota yazılması gerektigini vurgulamak açısından büyük önem arz etmektedir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,15 | 73,15 |
2 | 37,31 | 74,61 |
3 | 25,36 | 76,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,15 | 73,15 |
2 | 37,31 | 74,61 |
3 | 25,36 | 76,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,15 | 73,15 |
2 | 37,31 | 74,61 |
3 | 25,36 | 76,08 |