Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin

Stok Kodu:
9786257407144
Boyut:
16,5x24
Sayfa Sayısı:
216
Baskı Sayısı:
1
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%28 indirimli
198,00
142,56
Taksitli fiyat: 3 x 49,42
Temin süresi 4 gündür.
9786257407144
815586
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
142.56

C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.


İÇİNDEKİLER:


C# Hakkında Genel Bilgiler


C# Arayüz Kavramı


C# Eş Yordam Kavramı


C# Kapsülleme Kavramı


Singleton Tasarım Deseni


C# Yapıcı Metotlar


C# CallBack Mekanizmaları


C# Lambda İfadeleri


C# Delegate ve Event Kavramları


C# Erişim Belirleyiciler


Tüm Kodlar ve Açıklamaları


Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü


Unity Editörünü Yakından Tanıma


Unity'de Kodlama Prensipleri


Unity'de Olay Tasarımı


Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar


Unity'de Prefab Kavramı


iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma


UnityEvent Kavramı


Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri


Oyuna Ses ve Efekt Ekleme


Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.


İÇİNDEKİLER:


C# Hakkında Genel Bilgiler


C# Arayüz Kavramı


C# Eş Yordam Kavramı


C# Kapsülleme Kavramı


Singleton Tasarım Deseni


C# Yapıcı Metotlar


C# CallBack Mekanizmaları


C# Lambda İfadeleri


C# Delegate ve Event Kavramları


C# Erişim Belirleyiciler


Tüm Kodlar ve Açıklamaları


Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü


Unity Editörünü Yakından Tanıma


Unity'de Kodlama Prensipleri


Unity'de Olay Tasarımı


Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar


Unity'de Prefab Kavramı


iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma


UnityEvent Kavramı


Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri


Oyuna Ses ve Efekt Ekleme


Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,56    142,56   
2 72,71    145,41   
3 49,42    148,26   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,56    142,56   
2 72,71    145,41   
3 49,42    148,26   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,56    142,56   
2 72,71    145,41   
3 49,42    148,26   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat