Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.
• Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
• Unity3D Kurulumu
• Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
• Temel Düzeydeki C# Konuları
• 2D ve 3D Kavramı
• Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
• Kamera ve Işıklar
• Kullanıcı Girdileri
• Nesnelerin Klonlanması
• Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
• Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
• Labirent Oyunu
• Sahneler Arası Geçiş İşlemi
• Kullanıcı Arayüzleri
• Sesler
• Animasyon
• Yüksek Zıplama Oyunu
• Yapay Zekâ
• Invoke() Fonksiyonu
• Ienumerator() Fonksiyonu
• Veri Kaydetme
• Mantar Toplama Oyunu
• Raycast
• Efektler (Halo, Trail, Particle)
• Zaman Kavramı
• Fps Oyunu
• Arazi Tasarlama
• Görüntü Efektleri (Post Processing)
• Optimizasyon
Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.
• Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
• Unity3D Kurulumu
• Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
• Temel Düzeydeki C# Konuları
• 2D ve 3D Kavramı
• Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
• Kamera ve Işıklar
• Kullanıcı Girdileri
• Nesnelerin Klonlanması
• Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
• Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
• Labirent Oyunu
• Sahneler Arası Geçiş İşlemi
• Kullanıcı Arayüzleri
• Sesler
• Animasyon
• Yüksek Zıplama Oyunu
• Yapay Zekâ
• Invoke() Fonksiyonu
• Ienumerator() Fonksiyonu
• Veri Kaydetme
• Mantar Toplama Oyunu
• Raycast
• Efektler (Halo, Trail, Particle)
• Zaman Kavramı
• Fps Oyunu
• Arazi Tasarlama
• Görüntü Efektleri (Post Processing)
• Optimizasyon
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,50 | 197,50 |
2 | 102,70 | 205,40 |
3 | 71,10 | 213,30 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,50 | 197,50 |
2 | 102,70 | 205,40 |
3 | 71,10 | 213,30 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,50 | 197,50 |
2 | 102,70 | 205,40 |
3 | 71,10 | 213,30 |