Her kitapta Arter Koleksiyonu'nda yer alan tek bir esere odaklanan Arter Yakın Plan dizisi, Sarkis'in ikonik işi Çaylak Sokak'ın ardından, çağdaş sanat tarihinde önemli bir dönüm noktası olan ve 2018 yılında- koleksiyona katılan Yağmur Ormanı V (varyasyon 3) isimli etkileşimli yerleştirmeye derinlemesine bir bakış sunuyor. Yerleştirmenin Arter'in Karbon adlı performans salonundaki gösterimiyle (10/09/2020– 30/01/2022) de bağ kuran yayın, Arter Kurucu Direktörü ve bu serginin küratörü Melih Fereli'nin John Driscoll ve Phil Edelstein ile gerçekleştirdiği söyleşi aracılığıyla Yağmur Ormanı'nın evrimine, çevresinde gelişen işbirliklerine, CIE'nin (Composers Inside Electronics, Inc.) sosyal ritüellerine, eserin Arter'deki kurulum sürecine ve gelecek girişimler için atılan tohumlara ışık tutuyor. Tasarımını Esen Karol'un üstlendiği kitapta, yapıtın Arter'deki gösterimi bağlamında Orhan Cem Çetin'in çektiği fotoğraflar, okurları Yağmur Ormanı evreninde gezintiye çıkaran arşiv fotoğraflarıyla bir araya geliyor. Yağmur Ormanı serisinin doğuşu koreograf Merce Cunningham'ın 1968 yılında benzer isimli dans gösterisi için David Tudor'dan bir müzik parçası sipariş etmesine dayanır. Yağmur Ormanı V (varyasyon 3), CIE'nin parçası olan besteciler John Driscoll ve Phil Edelstein tarafından geçmişte Yağmur Ormanı IV bağlamında David Tudor'la yaptıkları işbirliklerine dayanarak kendi kendini icra eden bir ses yerleştirmesi olarak geliştirildi. Yağmur Ormanı V (varyasyon 3) Arter'in Karbon adlı performans salonunda ilk kez izleyici karşısına çıktı ve böylece üçüncü varyasyonun dünya prömiyeri gerçekleşti.
Her kitapta Arter Koleksiyonu'nda yer alan tek bir esere odaklanan Arter Yakın Plan dizisi, Sarkis'in ikonik işi Çaylak Sokak'ın ardından, çağdaş sanat tarihinde önemli bir dönüm noktası olan ve 2018 yılında- koleksiyona katılan Yağmur Ormanı V (varyasyon 3) isimli etkileşimli yerleştirmeye derinlemesine bir bakış sunuyor. Yerleştirmenin Arter'in Karbon adlı performans salonundaki gösterimiyle (10/09/2020– 30/01/2022) de bağ kuran yayın, Arter Kurucu Direktörü ve bu serginin küratörü Melih Fereli'nin John Driscoll ve Phil Edelstein ile gerçekleştirdiği söyleşi aracılığıyla Yağmur Ormanı'nın evrimine, çevresinde gelişen işbirliklerine, CIE'nin (Composers Inside Electronics, Inc.) sosyal ritüellerine, eserin Arter'deki kurulum sürecine ve gelecek girişimler için atılan tohumlara ışık tutuyor. Tasarımını Esen Karol'un üstlendiği kitapta, yapıtın Arter'deki gösterimi bağlamında Orhan Cem Çetin'in çektiği fotoğraflar, okurları Yağmur Ormanı evreninde gezintiye çıkaran arşiv fotoğraflarıyla bir araya geliyor. Yağmur Ormanı serisinin doğuşu koreograf Merce Cunningham'ın 1968 yılında benzer isimli dans gösterisi için David Tudor'dan bir müzik parçası sipariş etmesine dayanır. Yağmur Ormanı V (varyasyon 3), CIE'nin parçası olan besteciler John Driscoll ve Phil Edelstein tarafından geçmişte Yağmur Ormanı IV bağlamında David Tudor'la yaptıkları işbirliklerine dayanarak kendi kendini icra eden bir ses yerleştirmesi olarak geliştirildi. Yağmur Ormanı V (varyasyon 3) Arter'in Karbon adlı performans salonunda ilk kez izleyici karşısına çıktı ve böylece üçüncü varyasyonun dünya prömiyeri gerçekleşti.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 118,50 | 118,50 |
2 | 61,62 | 123,24 |
3 | 42,66 | 127,98 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 118,50 | 118,50 |
2 | 61,62 | 123,24 |
3 | 42,66 | 127,98 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 118,50 | 118,50 |
2 | 61,62 | 123,24 |
3 | 42,66 | 127,98 |